Labels

Monday 16 May 2011

Team Light Saber

Fuh....Ape aku nak tulis pun aku xtau daaa..excited sangat - sangat kot...Untuk maklumat korang, aku ade team posing - posing nih...Name kitorang Team "LIGHT SABER" Da Macam Star Wars punye cite je..Ahaks....
Dari mane kitorang bley dapat name nih...??mesti korang TAK NAK tau kan..ahaks... Suke tak suke aku cite jer..Sebab kitorang ni da macam KEKATU da...Terlampau Xcited dengan lampu kot... Yang Ni Berpunca dari malam tadi... 2 / 3 pagi baru sampai rumah...kitorang mencari - cari lampu ni di LAKE GARDEN, Seremban....

Meh sinie...aku kenalkan seko - seko KEKATU yang ade dalam light saber ni... Yang Tegap Sedap - sedap di pelok ni..name die Solehhin selaku tukang aja bende - bende syirik nih kat aku..tak pepasal je aku TERJEBAK..Ahaks... Mamat ni Lone Ranger, KEKATU pemalu & soleh...Tak Percaya???tengok gaye KEKATU ni pon da  tau..Mencari - cari pasangan dalam kegelapan..ahaks...
Sesape agak - agak minat nak berkenalan @ mencari calon bley la Aku bagi HINT...Tu sebab name die SOLEH - HINT.. Ahaks..
Kompom esok aku kene tibai kat tempat keje nih..Hahahaha...Pedulik Kan..!!! =P


Ni la Aku...BINTANG ERIDANUS.. Simple2 je..KEKATU paling PELIK...Hahaha.. Ade aku kisah..?? Tak kisah pon..wahaha.. Ntah bile dorang snap pic aku ni pon aku xtau... Yang selalu pening dengan keadaan semase.. Ikotkan dalam team ni aku la KEKATU paling HYPER skali....Sebab ape...?? sebab aku mude sket dari dorang..hahahaha...


Ha...! yang ni KEKATU paling Otaimer dari segi UMO..tapi Best...Sape nak ngorat KEKATU ni..HARAP MAAP..Line dah PENOH....!!!!hahaha...
Yang Nih name die Damian..KEKATU paling jaoh merantau... Sabah Bha....!!!Macam mane die bley terbang ke sini pon aku xtau..POWER betol KEKATU ni...Hahaha..


Ni sebab ape aku kate aku HYPER... Magik tak..??haha..kepada yang tau, tak magik pon bagi korang... yang xtau mesti menjadi tande tanye kan...???korang Pikir La Sendiri..Weeeee.. Belakang - belakang nuh ade orang tengah tengok kami beraksi macam ORANG GILER...Gare - gare main lampu punyer pasal... Aku pon dah macam Hantu...Memang PON....!!!!hahaha


Ni gelaran bagi KEKATU SOLEH - HINT tadi..!!

Ni plak name BAR KOD aku.. " ery.viper " nak cari dalam tenet...
aku sowang je ade name ni..Hahaha..........................

Yang ni plak gelaran bagi KEKATU damian..PALS..
stand 4 wat..aku pon tak tau...

Yang kat bawah - bawah ni PENG - ORDER name dorang...1 sen pon kitorang tak dapat pape..tapi oleh kerana si KEKATU LEE INZ ni terlampau rajen sangat nak menconteng ANGIN..Aku sebot la 2 name..
Si Suzana Dengan Si Afni...

Ha...2 jibik name yang bawah ni...Si Lee Inz saje - saje membako semangat awek - awek nih..patotnye kitorang malam tadi ber5 buat bendalah ni..oleh kerana 2 awek ni BZ Woman..tak dapek la dorang nak ikot.. Padan Muke Diorang, Sebab xbley nak selitkan muke kat name dorang... Hahahaha...!!!
Name Cun NORHADINIE & AISHAH...Fuh memang cun pon.. Awek Kegilaan OKT didalam depot...wawawa...Jangan Marah Yer Cewek..
Kompom skali lagi kepale aku kene ketok ngan PAYONG esok...!!!

 Ha...Yang Ni name yang paling spesel skali.....Sebab ape..?? Sebab Ni la name Tunang Si KEKATU PALS...  Kekasih Paling Setia sekali..Jeles Plak Aku Nengok...!!!! =P Dorang da nak kawen dah....tu sebab aku cakap LINE DAH PENOH....!!! huhuhu

Ni KEKATU LEE INZ punyer keje..kan aku da cakap die tu SOLEH..Siap tulis jawi lagi...
Aku tulis name sendiri dalam jawi pon xlepas lagi..wahahaha...Kantoi...!!!! ni pon kebetulan jer
Si LEE INZ tertulis...wahaha





Neway..Aku nak ucapkan bebanyak Sejuta - 2 juta Riban - Riban Kasih kat Kekatu kat atas ni... Invited aku..Walaupon DI KELENTONG smalam...Wat De Fish....Sabau Jela...Ahaks.... =P

2 comments:

  1. wow ! hebat..kekatu..boleh terbang merayap memalam semata cari lampu..cantik siot..camne nak buat tulisan lampu camtu ?

    ReplyDelete
  2. Nak terangkan susah...kene turun padang baru senang kot untuk di ajarin.. =) neway mesti cube try terjebakkan diri dalam light graviti...memang best giler...=)

    ReplyDelete